9.3.15

Meryem Uzerli ve Çocuğu



Meryem Uzerli ve Oğlu

TÜRKİYE’ye kısa süre için geldikten sonra Almanya’ya dönen oyuncu Meryem Uzerli, 1 yaşına giren kızı Lara’nın doğum gününü kutlarken, "Senin varlığın bana en büyük armağan" dedi.

 

Meryem Uzerli, kızı Lara’nın doğum günü nedeniyle sosyal medyadaki hesaplarından yüzünü göstermediği 2 fotoğraf ile birlikte "İyi ki doğdun, benim sevgili kızım" başlıklı mesaj paylaştı. Uzerli, "Lara’cığım, benim büyük sevgim, hayatımın anlamı, aldığım nefes, benim herşeyim" diye başladığı mesajında şunları yazdı

"Gelivermiştin bana sen, tam bir yıl önce... Ve bu bir yıl boyunca, neler neler yaşamadık ki biz birlikte... Zaman zaman güldük, zaman zaman da ağladık biz beraberce.. Şartsız şurtsuz ve karşılıksız sevgiyle doluydu geçirdiğimiz o her saniye. Şükrederim önce tüm ruhumla, seni var eden ve beni annen olarak seçen, O YÜCE ALLAH’a.. Anne olarak sen de beni seçtiğin için, aynı sana gönülden teşekkür ettiğim gibi.. Lara’cığım, benim sevgili kızım, senin ilk doğum gününü şimdi en iyi dileklerimle yürekten kutluyorum... Sen beni dünyanın en mutlu insanı ediyorsun. Senin varlığın ise, bana en büyük armağan... İyi ki doğdun, benim sevgili kızım. Ulu Tanrı seni daima korusun."

10.2.2015
http://www.gazetevatan.com/




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KATEGORİLER - 1

KATEGORİLER - 2