17.11.14

Nostalji Magazin-1998 (Muazzez Ersoy)



Benim  dekoltelerim  ufak tefektir 

Konu dekolteden   açılınca,  gülümsüyor Muazzez Ersoy  Elbette ben de  çağdaş  bir  kadınım , 
ben de  dekolteyi  severim  ama diyor. 
Ve o Ama'dan  Sonrasında  Ersoy'un kendine  has dekoltesinin tanımlaması  çıkıyor ortaya. 


MUAZZEZ  ERSOYUN  İKİ KURMAYI
Muazzez  Ersoy'un  gala için  çekilen  bu çok özel  fotoğraflarını  erol  atar  saatler süren  titiz  bir çalışma  sonunda  gerçekleştirdi.  Ersoy  çekimde sürekli  yanında  olan  modacı  Nur  Yerlitaş'ın  hazırladığı  yeni   kıyafetleri de ilk  kez   gala  okurları   için giydi.





Yurt dışına  sevdirmeye hedefledim.  Şimdi  sıra yurt dışında. Dekoltenin  sınırları  Muazzez  Ersoy  için  nerede  başlar,  nerde  biter.?

Dekolteyi seviyorum  ama çok aşırı dekolte  giyim  tarzım yok Ajda pekkan da  bikiniyle objektifler  önüne geçti.

Sizi  mayoyla  bile göremeyecek miyiz?  Dekolte  kullanıyorum. Mini etek  giyerim, bir ufak yırtmaç  tabii ki   kullanıyorum.  Bir  askılı   bluz giyerim,  sahne  giysilerimde  sırt  ve  göğüs 
dekoltesi  kullanırım  tabii.

Benim  dekoltelerim ufak tefektir.  Öyle  mayolu,  bikinili  pozlar  vermeyi  sevmiyorum.
Sanat dünyasında  arada  bir  esen  uyuşturucu   fırtınası   hiç  dinmiyor.  Muazzez ersoy   bu konuyla  ilgili   olarak   neler   söylemek ister,  nasıl   bir  mesaj  vermek  ister?

Yalnız  sanat dünyasını  ilgilendiren  bir  konu  değilki bu  Özellikle gençleri  ilgilendiren  tüm dünyanın  başındaki  bir  büyük   dert  Allah  uyuşturucu   kullananlara  şifa versin.
Askerlik  konusunda  tecile   başvuranlar  için  ne  düşünüyorsunuz.?

Adamın tecil  hakkı  varsa,  tabii ki   bunu yapacak.  Okulu varsa,  okuyacak  yani. Sonra gidip  askerliğini  yapacak.  Kimsenin  askerlikten  kaçacağını  sanmıyorum.

Bakın  hanımları   askere  alsınlar. en önce  ben  giderim.  Vatan hizmeti. gibi   şerefli, vatan  hizmeti   gibi  güzel   bir şey  var mı   ya?

Oğlunuz  Önder  ne zaman teskere alıyor?  Muazzez Ersoy  içini   çekiyor.

Önder, şu anda 9  aylık  asker  9 ay sonra  teskere alacak.  Asker  analarının   duygularını   çok iyi  anlıyorum  şimdi.  Aklım,  fikrim,  yüreğim  hep  oğlumda . Vatan ona,  o orduya  emanet  Allah  hepsini korusun.

Peki  oğlunuz  askerliği nerede  yapıyor?  Türkiye'de.
Muazzez  Ersoy  9 ay  içinde  oğlunu   ziyarete   gitmemiş  hiç.  Hep  gizlemiş  kendini  Şimdi  ise onun  teskere   alıp  döneceği   günü  iple   çekiyor.

Bu  sohbet için  size çok teşekkür ederiz.


ZERRİNCE__




Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KATEGORİLER - 1

KATEGORİLER - 2